Spørgsmål og Svar

Spørg Eviteq

Her finder du svar på typiske spørgsmål om Eviteqs servicetilbud. Kontakt os gerne på bestilling@eviteq.dk, hvis du ønsker svar på andre spørgsmål.

Ringer I altid, når I er på vej til mig?

Ja! Vi ringer altid mindst 30 min. før ankomst. Det giver dig lidt mere bevægelsesfrihed på dagen.

Hvordan håndterer I coronasituationen?

Vi følger naturligvis de offentlige myndigheders Covid19-anbefalinger.

Derfor vil vores medarbejdere være iført beskyttelseshandsker (og ansigtmaske, hvis du ønsker det) ved arbejdet hos dig, dette er for at formindske risikoen for smittespredning.

Har du spørgsmål eller specielle forbehold ifm. en kommende opgave, så kontakt Eviteq Installation: bestilling@eviteq.dk

Hvad er forskellen mellem tilbud og cirkapris?

En cirkapris er et uforpligtende fingerpeg om, hvad en opgave kommer til at koste dig, sådan cirka. Viser det sig, at cirkaprisen ikke holder, kan du sige nej-tak og farvel – uden det koster dig en øre.

Tilbud gives kun ved større opgaver.

Har du spørgsmål eller specielle forbehold ifm. en kommende opgave, så kontakt Eviteq Installation: bestilling@eviteq.dk

Hvor længe skal jeg vente på min cirkapris?

Vi forsøger at svare dig allerede samme dag, men ellers modtager du cirkaprisen senest hverdagen efter.

Bestil din cirkapris her

Bestil elektrikerbesøg

Vælg dag og tidspunkt, der passer dig.

Tiltag mod corona

Eviteq følger myndighedernes Covid19-anbefalinger. Har du spørgsmål eller specielle forbehold, skriv venligst på bestilling@eviteq.dk